LdB Make My Day!LdB Make My Day!2014-05-08 13:36:00

Låt oss presentera en riktigt väldoftande nyhet - LdB Make My Day!

Nu lanseras en ny doftfamilj inom LdB Emotions – Make my Day! Make My Day lotion och shower innehåller extrakt av näckros och mandel som lämnar din hud mjuk och ger dig en riktigt skön start på dagen. LdB Emotions är en serie med lotions, duschkräm och handkräm med doft och vårdande formuleringar som väcker dina sinnen.

LdB Make my Day
Make my Day lotionen med mandelsmör och näckros extrakt gör huden mjuk och skönt återfuktad. Duschkrämen har en mjuk och krämig formulering som ger dig en skön start på dagen. Passar normal till torr hud.
Pröva även våra andra doftfamiljer inom LdB Emotions; Fun and Fabulous, Give Me Strength och Touch of Sensation, var och en med vårdande, mjukgörande och återfuktande egenskaper. Varje doftfamilj innehåller ingredienser och dofter som är framtagna för att förstärka en särskild sinnesstämning.

Fakta: LdB Make my Day finns att köpa i din dagligvaruhandel från maj månad. Pris: Lotion 39 kr/250 ml och Shower 24 kr/250 ml.

Produktbilder m.m. hämtas på cederroth.com/sv/press. Välj Bildbanken och därefter Hygien/Hårvård och till sist varumärket LdB.

För ytterligare information: Ulrika Häggblom Nordic Brand Manager, Cederroth.
Mobil: +46 (0)70 768 63 10. E-mail: ulrika.haggblom@cederroth.com.
Webb: www.ldb.se, www.cederroth.com
samt på Facebook: www.facebook.com/fortrollandedoft