LdB Love in Paris!LdB Love in Paris!2014-05-07 18:04:00

Årets förtrollande doft!

Låt dina vårkänslor blomma med vår nya förtrollande doftserie Love in Paris! Love in Paris tar dig på en doftresa utöver det vanliga. Med toner av nyutsprungna rosor, söt fresia och sprudlande passionsfrukt kan du nu närsomhelst uppleva magin i romantikens huvudstad. Love in Paris är en limited edition och finns i din butik under en begränsad period. Den fina illustrationen på produkterna är gjord av Christina Drejenstam. Med Love in Paris introducerar vi nyheten body mist som är en lätt parfym med fuktgivande egenskaper och kan sprayas över hela kroppen.

LdB Love in Paris Lotion:
LdB Love in Paris lotion är en återfuktande och mjukgörande lotion som ger din hud lyster. Passar normal hud.

LdB Love in Paris Shower
LdB Love in Paris Shower är en mild och härligt löddrande duschkräm som återfuktar din hud och lämnar den mjuk och smidig. Passar normal hud.

LdB Love in Paris Body Mist
LdB Love in Paris Body Mist innehåller fuktbevarande ämnen som hjälper till att hålla din hud mjuk och smidig. Spraya den ljuvligt doftande body misten över hela kroppen.

Fakta: LdB Love in Paris finns att köpa i din dagligvaruhandel från maj månad. Pris: Lotion 33 kr/250 ml och Shower 21 kr/250 ml samt Body Mist 55 kr/150 ml.

Produktbilder m.m. hämtas på cederroth.com/sv/press. Välj Bildbanken och därefter Hygien/Hårvård och till sist varumärket LdB.

För ytterligare information: Ulrika Häggblom Nordic Brand Manager, Cederroth.
Mobil: +46 (0)70 768 63 10. E-mail: ulrika.haggblom@cederroth.com.
Webb: www.ldb.se, www.cederroth.com
samt på Facebook: www.facebook.com/fortrollandedoft